Tidsbanken Kundeservice - Datalagringsavtale

Hva skjer med dine data?

Ved utløp av kontrakten deres vil databasen slettes fra våre systemer. Når dette gjøres vil ikke vi, eller dere ha mulighet til å hente ut noe av informasjonen som en gang lå der.

Husk at dere i henhold til bokføringsloven er pliktig til å ta vare på historikken i 3 år. 

 

 

Bestill Datalagringsavtale

Husk å sikre dine data

Med å tegne en datalagringsavtale vil vi ta vare på denne informasjonen, og dere vil ha tilgang til denne for så lenge dere måtte ønske. Da kan dere være sikker på at dataene er lagret sikkert og trygt, og dere kan enkelt hente frem dataen når som helst i et kjent brukergrensesnitt som dere er vant å bruke. 

Å lagre denne informasjonen digitalt er sikrere, mer profesjonelt, og mer oversiktlig. Å ha dette på papir vil øke sjansene for feil, både ved føring, men også når papirlister må tydes.

 

Få mer informasjon

Hva sier kundene våre

Tidsbanken gir oss betydelig bedre kontroll med tidsforbruket

Jacob Størksen - Størksen Rustfrie Industrier AS

Tidsbanken har forenklet hverdagen rundt oppfølging av timer på ansatte

Jon Marsteintrædet - Collicare Logistics AS

Vi har fått enorme besparelser med Tidsbanken

Frank Lilleli - Best-stasjonen Bjugn

Vi fakturerer alltid riktig ut mot kundene våre takket være Tidsbanken

Jon Marsteintrædet - Collicare Logistics AS

Tidsbanken sparer oss for 112 000,- i året!

Marianne Hermansen - Møn Transport AS

Tidsbanken sparer oss for 250 000,- i året!

Atle Sølberg AS - Hob Gods AS