Hva går du glipp av?
Det er synd du ønsker å si opp din avtale med Tidsbanken. Før du drar ønsker vi å være sikker på at du har all den informasjonen du trenger for å ta den riktige beslutningen.
Tidsbanken er heldig som hver eneste dag får levere produkter og tjenester til kunder som øker deres konkurransekraft gjennom enklere og mer effektive hverdsager. Vi skal hjelpe dere drive frem kontinuerlig forbedring, noe som igjen gir sukssess.
Skulle dere ha behov for en gjennomgang av oppsett eller bruk av produktene og tjenestene, har vår nyutviklet LEAN implementering vist å gi enorme gevinster til de som gjennomfører denne transformasjonen.
Kvalitetssystem
Vi leverer mer enn kun timelister og håndtering av arbeidstid. Trenger du et komplett kvalitetssystem eller noen utvalgte moduler hjelper vi dere gjerne med dette.
Integrasjoner
Vi har en rekke integrasjoner med flere ulike typer systemer.
Nå som Huldt og Lillevik og andre eldre lønnssystemer legges ned, ser mange seg etter nytt lønnssystem. Du trenger ikke å bytte ut både lønnssystem og timeregistreringssystem. Vi er kompatible med de aller fleste. Har du for eksempel sett vår nye automatiske lønnsintegrasjon med Visma Payroll?
Hvorfor bruker våre kunder egentlig Tidsbanken?
Tilpasses dine behov.
Det er flere grunner til at våre kunder bruker Tidsbanken. Fellesnevnerne for de fleste er at de ønsker å kvitte seg med tidkrevende manuelle oppgaver som ofte foregår på papir. Noen trenger en enkel fleksitidsløsning, mens andre er opptatt av at overtid og tillegg regnes ut automatisk i henhold til deres regler. Våre rådgivere tilpasser systemet til deres behov.
>>Les mer om hvorfor Tidsbanken er Norges beste timelister på nett.
Vi har helt siden starten vært opptatt av å fange tiden. Mange av våre kunder ønsker nettopp det, slik at de vet hvor arbeidstimene til de ansatte blir av. Vi hjelper dem med å få kontroll på tiden på prosjektene sine, og fakturering.
>>Les mer om prosjektkontroll i Tidsbanken her.
Andre igjen har behov for en fleksibel vaktliste som de kan dele med sine ansatte. Vaktlisten i Tidsbanken har alle ansatte tilgjengelig rett på sin egen mobil, og her kan de ønske seg ledige vakter, eller bytte vakter med andre kolleger. I tillegg får du et verktøy som gjør at du kan optimalisere bemanningen din i henhold til de måltallene du ønsker å bruke.
>>Les mer om hvordan du kan optimalisere vaktlistene dine ved hjelp av Tidsbanken.
Flere av våre kunder ser også verdien av å kunne samle mer i ett og samme system. Derfor bruker mange vårt kvalitetssystem også. Ved å bruke et kvalitetssystem kan du enkelt sikre at du leverer i henhold til kundenes krav. Tilgjengeliggjør prosessene og forsikre deg om at ansatte har tilgang til riktig dokumentasjon. Et kvalitetssystem bidrar til færre feil i de verdiskapende prosessene slik at kostnadene reduseres.
>>Les mer om vårt totale kvalitetssystem her.
Hvem bruker Tidsbanken?
Brukes av over 100 000 ansatte i over 3000 små og store bedrifter.
Vi har kunder i alle bransjer og størrelser. Fra enkeltmannsforetak til store kunder med flere 1000 ansatte.
Tidsbanken sparer oss for 250 000,- i året!
Atle Sølberg AS - Hob Gods AS
Hvem utvikler Tidsbanken?
Nærmere 50 dyktige medarbeidere, alle lokalisert i Bergen.
Tidsbanken utvikles av Tidsbanken AS, og de siste 20 årene har vi utviklet et system for det norske markedet. I dag har vi over 3000 bedriftskunder i Norge på tvers av alle bransjer. Våre rådgivere har lang erfaring, og i tillegg til å levere et system som forenkler hverdagen til våre kunder, støtter våre rådgivere kundene med de spørsmålene de måtte ha om arbeidstid. Vi vet at norge har blant verdens mest kompliserte arbeidstidsregler, derfor jobber vi kontinuerlig med å heve vår kompetanse, slik at vi alltid kan være best på dette.
Fyll ut skjemaet så tar vi kontakt med deg.