Kom i gang:
Digitale timelister sparer deg og din bedrift for usikkerheter og bortkastet tid. Skifttillegg og overtid regnes ut automatisk og registreringen går mye fortere. Lønn gjøres med noen få klikk ettersom grunnlaget allerede ligger klart i systemet.
I tillegg kan man ved å la ansatte stemple tid mot ulike arbeidsoppgaver, ordrer, eller prosjekter, raskt få oversikt over hva arbeidstiden faktisk blir brukt på. Basert på denne informasjonen kan det iverksettes tiltak for å effektivisere arbeidet fortløpende.
I løpet av en arbeidsdag kan det oppstå uforutsette hendelser. For eksempel slutter en maskin å fungere, og behøver vedlikehold. Ved å registrere denne hendelsen som et avvik kan bedriften få oversikt over hvor mange maskinstopp som forekommer i en gitt periode. Statistikken på avvik oppdaterer seg fortløpende slik at man enkelt kan sette inn de tiltakene som er nødvendig, tidsnok.
Mange bedrifter benytter seg av våre stasjonære stempleskjermer. På den måten må de ansatte fysisk være på arbeidsplassen for å kunne stemple seg inn på arbeid. For å effektivisere stemplingen kan de ansatte benytte seg av kort eller brikker som skannes på en kortleser. Det er selvfølgelig mulig for ansatte å stemple på mobilen sin, da gjerne avgrenset til internettet på arbeidsplassen.
Med en stasjonær skjerm vil det i tillegg være enkelt å digitalisere besøksregistreringen på anleggene.
Da bør du snakke med Karl-Erik. Han har flere år bak seg i Tidsbanken og har hjulpet flere 100 bedriftsledere i produksjonsindustrien til en mer effektiv og lønnsom virksomhet.
Ta kontakt for en uforpliktende samtale.